//

El foment de la lectura és el conjunt d’activitats, jocs i estratègies que faciliten el contacte dels alumnes amb els llibres i que permeten,  a través del plaer de la lectura, la creació i la consolidació d´un hàbit lector necessari per a la formació integral de les persones.

Fomentar la lectura forma part de les obligacions professionals de tot el professorat, que té la responsabilitat d´educar,  amb independència del nivell, cicle o matèria que s’impartisca o del departament a què es pertanya.

El present pla de foment de la lectura unifica estratègies, optimitza recursos i sistematitza accions per a obtenir resultats més satisfactoris entre l’alumnat del centre, augmentant els índexs lectors, afavorixen la comprensió lectora i impliquen l’aprenentatge de les competències bàsiques:

  1. La comunicació lingüística,
  2. El tractament de la informació i la competència digital,
  3. La competència cultural i artística,
  4. La competència per a aprendre a aprendre.

    El foment de la lectura és el conjunt d’activitats, jocs i estratègies que faciliten el contacte dels alumnes amb els llibres i que permeten,  a través del plaer de la lectura, la creació i la consolidació d´un hàbit lector necessari per a la formació integral de les persones.

    Fomentar la lectura forma part de les obligacions professionals de tot el professorat, que té la responsabilitat d´educar,  amb independència del nivell, cicle o matèria que s’impartisca o del departament a què es pertanya.

    El present pla de foment de la lectura unifica estratègies, optimitza recursos i sistematitza accions per a obtenir resultats més satisfactoris entre l’alumnat del centre, augmentant els índexs lectors, afavorixen la comprensió lectora i impliquen l’aprenentatge de les competències bàsiques:

    1. La comunicació lingüística,
    2. El tractament de la informació i la competència digital,
    3. La competència cultural i artística,
    4. La competència per a aprendre a aprendre.